Запит до служби технічної підтримки

З питань інсталяції, налаштування та управління продуктами ESET, а також інших технічних питань Ви завжди можете звернутися до цілодобової служби технічної підтримки, надіславши запит на електронну адресу support@eset.ua або зателефонувавши за номером +38044 545 77 26.

Перед тим, як зателефонувати, переконайтесь, що Ви готові відповісти на питання технічного спеціаліста:

  • вказати ліцензійний ключ типу 0000-0000-0000-0000-0000 або ім'я користувача типу EAV-00000000 / EAV-0000000000 (доступні у меню програми ESET «Довідка та підтримка» - «Інформація для технічної підтримки» або у листі з даними для активації);
  • яка операційна система встановлена на Вашому ПК?
  • який антивірусний продукт встановлено та його версія?
  • чи є у Вас доступ до Інтернету?

Бажано, щоб на момент дзвінка Ви знаходились біля комп’ютеру і змогли прочитати текст помилки.

Перед зверненням до служби технічної підтримки радимо Вам ознайомитись з розділом «Найбільш популярні запитання». Можливо, відповідь на Ваше питання вже описана в цих розділах.

Також Ви можете надіслати запит до служби технічної підтримки, заповнивши нижченаведену форму:

(Для зворотнього зв’язку)
(Розмір файлу не повинен перевищувати 10 МВ)
Введіть імя користувача у форматі EAV-00000000 або EAV-0000000000
Введіть ліцензійний ключ у форматі 0000-0000-0000-0000-0000
*Поля, позначені зірочкою, обов’язкові для заповнення.