Найбільш поширені запитання

1. Як отримати Ліцензійний ключ для оновлення антивірусних баз?

Продукти ESET активуються за допомогою ліцензійного ключа виду ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ. Цей ключ користувачі отримують на електронну пошту після покупки ліцензії (див. «Як здійснити покупку продуктів ESET?»).

2. Як відновити загублені дані, зокрема Ліцензійний ключ?

Відновити Ліцензійний ключ можна на порталі ESET Business Account, використовуючи вашу електронну пошту.

3. Програма автоматично не оновлюється?

Автоматичні оновлення можуть не надходити з декількох причин. Виконайте наступні дії, щоб виявити та виправити причину виникнення проблеми:

    • Перевірте наявність доступу до мережі Інтернет.
    • Переконайтесь, що у Вас дійсна ліцензія, термін дії якої ще не минув, а куплений Вами продукт відповідає тому, який Ви намагаєтесь оновити.
    • Відкрийте головне вікно програми, натисніть клавішу F5 на клавіатурі, з’явиться вікно додаткових параметрів, оберіть розділ «Оновлення». Натисніть на кнопку «Очистити» навпроти надпису «Очистити кеш оновлення».
    • Відкрийте головне вікно програми, натисніть клавішу F5 на клавіатурі, з’явиться вікно додаткових параметрів, оберіть розділ «Підключення». Потрібно зняти галочку з напису «Використовувати проксі-сервер».

Якщо всі вищенаведені дії не допомогли, будь ласка, зверніться до цілодобової служби технічної підтримки користувачів за телефоном
+380 44 5457726 або напишіть на електронну адресу support@eset.ua

4. Як активувати функцію «Дзеркала» оновлень?

ESET Endpoint Security можна налаштувати на зберігання копій файлів оновлень обробника виявлення для їх подальшого поширення на робочих станціях, на яких запущено ESET Endpoint Security або ESET Endpoint Antivirus.

Налаштування ESET Endpoint Security на виконання функцій дзеркала для поширення оновлень через внутрішній HTTP-сервер

Натисніть F5, щоб отримати доступ до додаткових параметрів, і розгорніть гілку Оновлення > Профілі > Оновлення. Переконайтеся, що для параметрів «Спеціальний сервер» вибрано значення «Автоматичний вибір». Виберіть Створити дзеркало оновлення й Оновлення файлів через внутрішній HTTP-сервер у меню Оновлення > Профілі > Дзеркало оновлення.

Налаштування сервера дзеркала для поширення оновлень через спільну мережеву папку

Створіть спільну папку на локальному або мережевому пристрої. Ця папка має бути доступною для читання всім користувачам рішень ESET і для запису від імені локального системного облікового запису. Активуйте опцію Створити дзеркало оновлення в розділі Оновлення > Профілі > Дзеркало оновлення. Знайдіть і виберіть створену спільну папку.

5. Де можна завантажити повну/пробну версію програми?

Повну та пробну версію програми можна завантажити у розділі «Завантаження», доступному за посиланням.

Після завершення інсталяції з’явиться запит на активацію продукту. Для успішної активації Ліцензійний ключ потрібно вводити у тому вигляді, в якому він наданий. Ліцензійний ключ – це унікальний код у форматі XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX, який використовується для активації ліцензії й ідентифікації її власника.

    • Якщо вибрати опцію Скористатися диспетчером ліцензій відобразиться нове вікно із запитом на введення облікових даних home.eset.com.
    • Якщо вам потрібно оцінити якість продукту, перш ніж придбати, виберіть опцію Безкоштовна пробна версія. Введіть адресу електронної пошти й назву країни, щоб активувати продукт на обмежений час. Тестову ліцензію вам буде надіслано електронною поштою. Пробну версію можна активувати лише раз.
    • Якщо у вас немає ліцензії й ви хочете її придбати, натисніть «Придбати ліцензію».

Для отримання безкоштовної пробної ліцензії бізнес-рішень заповніть форму, доступну за посиланням.

6. Як можна здійснити покупку продуктів ESET?

Продукти ESET доступні для придбання по всій території України. Здійснити покупку можна таким чином:

Звернутись до партнера (список партнерів доступний у відповідному розділі на сторінці http://eset.ua/ua/buy/partners).

Придбати у спеціалізованих магазинах і супермаркетах Вашого міста (торгові мережі представлені тут http://eset.ua/ua/buy/trading_networks).

Купити через Інтернет-магазин (у розділі «Купити» — http://eset.ua/ua/buy/online_shop, тут також доступні всі актуальні ціни на продукти ESET).

7. Як здійснити дозакупівлю до існуючої ліцензії?

За необхідністю користувачі продуктів ESET можуть збільшити кількість захищених пристроїв і розширити тим самим ліцензію, що використовується. Дозакупівля здійснюється на період, що залишився до кінця дії існуючої ліцензії. При цьому вартість додаткової кількості об'єктів розраховується з урахуванням кількості пристроїв, які вже захищені продуктами ESET.

З питань дозакупівлі прохання звертатися за електронною адресою sales@eset.ua або за телефоном +380 44 5457726.

8. Чи можна здійснити перехід на інший продукт ESET?

За необхідністю користувачі продуктів ESET можуть здійснити перехід на інші рішення ESET і тим самим розширити функціональні можливості антивірусної програми. Перехід здійснюється на період, що залишився до кінця дії існуючої ліцензії. Ціна переходу розраховується як різниця між вартістю рішення, на яке здійснюється перехід, і вартістю продукту, що використовується.

Користувачам доступні наступні варіанти переходу:

Продукт, що використовується → Нове рішення

ESET NOD32 Antivirus → ESET Internet Security

ESET NOD32 Antivirus → ESET Smart Security Premium

ESET NOD32 Antivirus → ESET PROTECT Essential з локальним управлінням

ESET Internet Security → ESET Smart Security Premium

ESET Internet Security → ESET PROTECT Entry з локальним управлінням

ESET Cyber Security → ESET Cyber Security Pro

ESET Endpoint Antivirus → ESET PROTECT Essential з локальним управлінням

ESET Endpoint Antivirus → ESET PROTECT Entry з локальним управлінням

ESET Endpoint Antivirus → ESET PROTECT Advanced з локальним управлінням

ESET Endpoint Antivirus → ESET PROTECT Complete з локальним управлінням

ESET Endpoint Antivirus → ESET PROTECT Enterprise з локальним управлінням

ESET Endpoint Security → ESET PROTECT Entry з локальним управлінням

ESET Endpoint Security → ESET PROTECT Advanced з локальним управлінням

ESET Endpoint Security → ESET PROTECT Complete з локальним управлінням

ESET Endpoint Security → ESET PROTECT Enterprise з локальним управлінням

ESET PROTECT Essential з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Standard) → ESET PROTECT Entry з локальним управлінням

ESET PROTECT Essential з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Standard) → ESET PROTECT Advanced з локальним управлінням

ESET PROTECT Essential з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Standard)→ ESET PROTECT Complete з локальним управлінням

ESET PROTECT Essential з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Standard) → ESET PROTECT Enterprise з локальним управлінням

ESET PROTECT Entry з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Advanced) → ESET PROTECT Advanced з локальним управлінням

ESET PROTECT Entry з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Advanced) → ESET PROTECT Complete з локальним управлінням

ESET PROTECT Entry з локальним управлінням (ESET Endpoint Protection Advanced) → ESET PROTECT Enterprise з локальним управлінням

ESET Secure Business→ ESET PROTECT Complete з локальним управлінням

ESET Secure Business→ ESET PROTECT Enterprise з локальним управлінням

ESET Mail Security → ESET PROTECT Mail Plus

Для здійснення переходу необхідно відправити запит на електронну адресу sales@eset.ua.

Крім цього, користувачі домашніх версій продуктів ESET можуть перейти на інше рішення ESET під час поновлення.

При здійсненні поновлення повідомте менеджеру про необхідність переходу на інше рішення, звернувшись за телефоном +380 44 5457726 або за електронною адресою sales@eset.ua.

У разі переходу на іншу операційну систему Ви можете також безкоштовно перейти на інший продукт ESET з аналогічним функціоналом. Наприклад, Ваш комп'ютер працював під управлінням операційної системи Windows з встановленою антивірусною програмою ESET NOD32 Antivirus, а Ви вирішили перейти на Mac. При наявності діючої ліцензії ESET Ви можете завантажити та встановити ESET Cyber Security на нову операційну систему, використовуючи облікові дані, отримані під час активації ліцензії.

Продукти з аналогічним функціоналом

  • ESET NOD32 Antivirus = ESET Cyber Security
  • ESET Internet Security = ESET Cyber Security Pro

Дізнайтесь більше про можливості забезпечення захисту комп'ютерів, ноутбуків та смартфонів на різних платформах у розділі «Універсальна ліцензія».

9. Як визначити розрядність операційної системи?

Якщо у Вас ОС Windows 11:

Відкрийте меню пуск (в лівому нижньому куті екрану), оберіть пункт «Налаштування», після чого у новому вікні оберіть «Система» → «Про систему», де буде відображений пункт «Тип системи»:

Якщо у Вас ОС Windows 10:

Відкрийте меню пуск (в лівому нижньому куті екрану), оберіть пункт «Параметри», після чого у новому вікні оберіть «Система» → «Про систему», де буде відображений пункт «Тип системи»:

Якщо у Вас ОС Windows 8:

Підведіть курсор на правий край екрана, після чого спливе бокова панель інструментів. Виберіть пункт «Параметри» → «Відомості про комп'ютер». У виведеному вікні Ви побачите: «Тип системи:».

10. Як видалити антивірусну програму ESET?

1. Завантажте та збережіть на робочому столі утиліту ESET Uninstaller (741 Kб). Для завантаження перейдіть за посиланням.

2. Завантажте комп'ютер у «Безпечному режимі». Для цього при завантаженні/перезавантаженні ПК натисніть клавішу F8 з інтервалом в одну секунду (якщо з'явиться вікно вибору «Boot Device», оберіть жорсткий диск, на якому встановлена операційна система, натисніть Enter, потім F8), оберіть у меню, яке з'явилося, «Безпечний режим» і натисніть Enter.

Якщо Ви використовуєте ОС Windows 10/11, для переходу до безпечного режиму необхідно:

    • Натиснути клавішу Shift і, утримуючи її, натиснути ПУСК – Живлення – Перезавантаження.
    • З’явиться вибір дії – необхідно вибрати «Виправити неполадки».
    • З’явиться меню вибору «Виправити неполадки» – необхідно вибрати «Додаткові параметри».
    • З’явиться меню вибору «Додаткові параметри» – вибрати «Параметри завантаження».
    • З’явиться меню вибору «Параметри завантаження» – натиснути на кнопку «Перезавантажити».
    • Буде виконано перезавантаження комп’ютера, після завантаження з’явиться меню вибору «Параметри завантаження», для доступу до безпечного режиму натисніть на клавіатурі кнопку «F4».

3. Запустити завантажений файл ESETUninstaller.exe з папки «Завантаження» вашого браузера, натиснувши на файл 2 рази лівою кнопкою миші. З’явиться головне вікно програми.

4. Якщо з'явиться запит, вказаний на скріншоті нижче, натисніть Y (в англомовній розкладці клавіатури).

5. Якщо з'явиться запит, вказаний на скріншоті нижче, з вибором номера продукту натисніть 1, а потім Enter.

6. Якщо з'явиться запит, вказаний на скріншоті нижче, натисніть Y (в англомовній розкладці клавіатури).

7. Якщо з'явиться напис «Press any key to exit», вказаний на скріншоті нижче, натисніть будь-яку клавішу на клавіатурі.

8. Перезавантажте комп'ютер у звичайному режимі.

11. Як оновити продукт ESET до актуальної версії?

Для отримання максимального захисту спеціалісти ESET рекомендують підтримувати встановлену програму в актуальній версії. Нові версії продуктів ESET містять програмні вдосконалення, додаткові функції та можливості, які не доступні в автоматичних регулярних оновленнях програми. Здійснити оновлення можна одним із способів:

1. Видаліть існуючу версію продукту (див. «Як видалити антивірусну програму ESET?»). Після цього завантажте актуальну версію в розділі «Завантажити» офіційного українського сайту (доступний за посиланням) та встановіть програму.

2. Оновіть продукт із встановленої версії програми ESET. Для цього в розділі «Оновлення» натисніть кнопку «Перевірити наявність оновлень». Після встановлення оновлень перезавантажте комп'ютер.

Звертаємо увагу! Активація нових версій бізнес-рішень ESET здійснюється за допомогою Ліцензійного ключа, який надсилається електронною поштою після покупки ліцензії.

12. Як налаштувати модуль Антикрадій у продукті ESET Mobile Security для Android?

Увімкніть функцію Антикрадій у відповідному розділі програми ESET Mobile Security для Android та уважно стежте за вказівками Майстра налаштування:

1. Введіть захисний пароль. Він необхідний для блокування та розблокування мобільного пристрою, а також для доступу до захищених паролем функцій та видалення програми.

2. Дозвольте ESET Mobile Security для Android доступ на рівні адміністратора пристрою.

3. Залиште діючу SIM-карту як довірену.

4. Вкажіть Довірений номер. Це номер, на який буде надіслано SMS-сповіщення у разі несанкціонованої заміни SIM-карти. Номер телефону необхідно вказувати у форматі: +380 (ХХ) ХХХХХХХ.

5. Введіть текст повідомлення для Довіреного номеру.

6. Увімкніть дистанційні SMS-команди та створіть пароль, який буде використовуватися у разі їх відправлення.

Список SMS-команд:

    • eset lock пароль – віддалено заблокувати втрачений пристрій
    • eset find пароль – відстежити GPS координати загубленого пристрою
    • eset wipe пароль – видалити всі дані, що зберігаються на пристрої та підключених до нього в даний момент змінних носіях
    • eset siren пароль – заблокувати пристрій та увімкнути сигнал сирени

ПРИМІТКА. Відправка SMS-команд може здійснюватися тільки з Довіреного номеру (див. пункт 4).

13. Що таке Ліцензійний ключ?

Це дані, які необхідні для активації та отримання оновлень продуктів ESET. Ліцензійний ключ у форматі XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX надсилається електронною поштою після покупки ліцензії.

14. Що робити, якщо лист з даними активації не прийшов?

Після здійснення оплати під час покупки в Інтернет-магазині вам повинен прийти лист з інформацією про ліцензію, зокрема і Ліцензійний ключ для активації продукту (код виду ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ). Якщо цей лист не надійшов, варто перевірити папку «Спам» — лист міг бути автоматично відсортований як спам або небажане повідомлення. У разі відсутності листа, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, написавши на електронну адресу support@eset.ua або зателефонувавши за номером +380 44 5457726.

15. На який період надається ліцензія?

Ліцензії на продукти ESET доступні терміном дії 1, 2 або 3 роки.

Крім цього, під час здійснення поновлення Вам також надається можливість перейти на інше рішення ESET. Більш детально умови переходу описані в пункті  «Чи можна здійснити перехід на інший продукт ESET?».

16. Як здійснити поновлення ліцензії?

Поновлення ліцензій на продукти ESET ви можете здійснити через офіційний Інтернет-магазин за посиланням, а також звернувшись за електронною адресою sales@eset.ua або за телефоном +380 44 5457726, вказавши свій Ліцензійний ключ (код виду ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ).

Після здійснення оплати за поновлення термін дії ліцензії продовжується автоматично.

Якщо термін дії ліцензії не продовжується автоматично, вам слід звернутися на електронну адресу  sales@eset.ua.

17. Як купити/поновити ліцензію на продукти ESET для корпоративних користувачів?

Для здійснення покупки або поновлення ліцензії на продукти ESET для захисту робочих станцій, серверів та мобільних пристроїв у корпоративній мережі необхідно звернутися за телефоном +380 44 5457726 або електронною адресою sales@eset.ua.

Також ви можете заповнити форму за посиланням та спеціалісти ESET зв'яжуться з вами.

18. Які умови покупки в Інтернет-магазині?

При здійсненні покупки в Інтернет-магазині для початку виберіть необхідний продукт, термін дії ліцензії, кількість ПК. Потім заповніть реєстраційну форму, вказавши спосіб оплати та інформацію для відправки даних для активації продукту ESET. Наступним кроком є оплата — онлайн у разі безготівкового розрахунку (за допомогою банківських карт Visa та MasterCard) або одержання рахунку для оплати в банку. У другому випадку протягом дня на вказану під час реєстрації електронну адресу буде відправлено рахунок, який необхідно буде оплатити протягом 3 днів. Після надходження коштів на адресу електронної пошти, вказану під час оформлення замовлення, буде відправлено лист з даними для активації продукту ESET і посиланням для завантаження дистрибутива програми.

19. Чи входить у вартість замовлення комісія банку?

У разі покупки продуктів ESET в Інтернет-магазині комісія банку не включається у вартість замовлення та оплачується окремо від вартості замовлення. Величина комісії за банківський переказ встановлюється банком самостійно.

20. Які умови поновлення рішень для захисту робочих станцій?

Одиничні продукти ESET Endpoint Antivirus та ESET Endpoint Security доступні для поновлення як комплексні рішення ESET PROTECT Essential з локальним управлінням та ESET PROTECT Entry з локальним управлінням відповідно.

Це забезпечить покращену безпеку, зокрема на додаток до захисту робочих станцій та управління зі зручної консолі, користувачі отримають захист файлових серверів.

21. Як видалити загрозу TeslaCrypt за допомогою дешифратора ESET?

Перейдіть до меню Пуск → Усі програми → Стандартні, після чого натисніть правою кнопкою миші на Командний рядок, а потім виберіть Запуск від імені адміністратора в контекстному меню.

Для користувачів Windows 8 / 8.1 / 10: натисніть клавіші + Q для пошуку додатків, введіть Командний рядок в полі Пошук, натисніть правою кнопкою миші на Командний рядок, а потім виберіть Запуск від імені адміністратора в контекстному меню.

Введіть команду cd %userprofile%\Desktop (не замінюйте «userprofile» своїм іменем користувача), а потім натисніть Enter.

Введіть команду ESETTeslaCryptDecryptor.exe і натисніть Enter.

Прочитайте і підтвердьте згоду з умовами ліцензійної угоди з кінцевим користувачем.

Введіть ESETTeslaCryptDecryptor.exe C: і натисніть Enter, щоб сканувати диск C в автоматичному режимі. Для сканування іншого диску замініть C: на назву відповідного диска.

Інструмент розшифрування буде запущений, а на екрані відобразиться повідомлення «Looking for infected files...» («Пошук інфікованих файлів»). У разі виявлення загрози виконайте підказки дешифратора TeslaCrypt для очищення системи.

22. Як розподіляється кількість серверних та несерверних ОС під час здійснення покупки ESET PROTECT Essential, ESET PROTECT Entry та інших комплексних рішень?

Розподіл серверних та несерверних операційних систем здійснюється в довільній формі відповідно до потреб користувача в рамках загальної кількості об'єктів в ліцензії. Іншими словами:

Кількість серверних ОС + Кількість несерверних ОС = Загальна кількість об'єктів захисту в ліцензії.

Наприклад, ліцензія ESET PROTECT Entry на 20 об'єктів дозволяє захистити 15 робочих станцій та 5 файлових серверів або 19 робочих станцій і 1 файловий сервер тощо.

23. Як зареєструвати коробкову версію програми ESET?

Наразі усі рішення ESET постачаються лише в електронному вигляді. Якщо раніше ви придбали коробкову версію програми ESET, то перед початком використання рішення необхідно її зареєструвати, заповнивши форму за посиланням. Після реєстрації коробкової версії ви отримаєте дані для активації програми ESET. У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся до цілодобової служби технічної підтримки за телефоном +380 44 545 77 26 або електронною адресою support@eset.ua.