Сервіси ESET для бізнесу ― професійна допомога в управлінні ІТ-безпекою

Компанія ESET повідомляє про те, що корпоративним користувачам тепер доступні преміум-підтримка та сервіси з безпеки, які допоможуть ефективно управляти рішеннями з безпеки, швидко реагувати на кіберінциденти, а також протидіяти сучасним атакам на високому рівні, навіть у разі відсутності у штаті спеціалістів з відповідною кваліфікацією. Завдяки поєднанню досвіду провідних експертів та передових технологій ці сервіси для бізнесу забезпечують безперервну діяльність компаній.

Організації намагаються швидко пристосовуватися до постійних змін у галузі цифрової безпеки. Однак часто відсутність кваліфікованих спеціалістів ускладнює управління ІТ-безпекою компанії. За даними IDC, неякісна реалізація системи безпеки може ускладнити чи навіть призупинити роботу користувачів та заблокувати доступ до критично важливих даних*. Сервіси ESET для бізнесу допоможуть вирішити ці проблеми, зосередивши ресурси компаній на їх основній діяльності.

Професійна підтримка ESET у галузі ІТ-безпеки.

Через появу нових кіберзагроз та удосконалення інструментів для захисту більшість підприємств не встигає адаптуватися до швидких змін, ставлячи під загрозу власну ІТ-безпеку. Саме тому на додаток до комплексних рішень були реалізовані сервіси для бізнесу – преміум-підтримка та сервіси з безпеки – які допоможуть компаніям забезпечити захист корпоративної мережі та безперебійність роботи.

ПРЕМІУМ-ПІДТРИМКА

Досить часто на підприємствах відсутні кваліфіковані ІТ-спеціалісти, які здатні правильно розгорнути та налаштувати рішення з безпеки для ефективного захисту корпоративної мережі. Саме для вирішення таких проблем була створена преміум-підтримка, яка на відміну від стандартної технічної підтримки (входить до складу ліцензій ESET) забезпечує швидку та оперативну відповідь щодо питань розгортання, оновлення, перевірки роботи продуктів з безпеки та стану корпоративного захисту.

Користувачам доступні такі види преміум-підтримки:

ESET Premium Support Essential –  пріоритет у черзі викликів.

ESET Premium Support Advanced – пріоритет у черзі викликів, виділений спеціаліст, пріоритетний розгляд запитів розробниками та проактивне інформування.

ESET Healthcheck – перевірка стану систем захисту.

ESET Deployment & Upgrade – розгортання та модернізація рішень ESET.

Детальніше про преміум-підтримку та порівняння всіх рівнів читайте за посиланням

СЕРВІСИ З БЕЗПЕКИ

Сервіси з безпеки розроблені для компаній, у яких відсутні власні кваліфіковані спеціалісти для модернізації існуючої структури захисту та подальшого впровадження нових систем моніторингу, виявлення та реагування на інциденти кібербезпеки. Дані сервіси допоможуть підприємствам використовувати весь потенціал придбаних рішень для забезпечення надійного захисту корпоративного середовища, ефективно протидіяти атакам і вчасно реагувати на кіберінциденти.

Користувачам доступні такі сервіси з безпеки:

ESET Detection and Response Essential – сервіс з безпеки робочих станцій,  зокрема розслідування та реагування на кіберінциденти.

ESET Detection and Response Advanced – додатково передбачає супроводження системи виявлення та реагування (для користувачів ESET Enterprise Inspector).

ESET Detection and Response Ultimate – володіє додатковими сервісами з безпеки (для користувачів ESET Enterprise Inspector), а також передбачає розгортання та модернізацію рішень ESET.

Детальніше про сервіси з безпеки та порівнняня всіх рівнів читайте за посиланням

За даними Gartner, до 2025 року 50% організацій будуть залучати сторонню допомогу для створення безпечного ІТ-середовища за допомогою віддалених технологій безпеки порівняно з 15% сьогодні**. У зв’язку з постійним удосконаленням кіберзагроз компанії все частіше схиляються до вибору повноцінних рішень, які передбачають не лише використання продуктів з безпеки, а й додаткових сервісів.

«Швидке та точне реагування на інциденти безпеки потребує часу та відповідних навичок, які відсутні у спеціалістів багатьох організацій. Саме використання сервісів ESET допоможе забезпечити належний рівень безпеки відповідно до потреб та розмірів підприємств», ― коментує Павол Балаж, директор ESET у сегменті рішень для бізнесу.

Щоб отримати персональну пропозицію відповідно до потреб вашого підприємства, звертайтесь за електронною адресою sales@eset.ua або за телефоном +380 44 545 77 26.

 

*IDC, IDC TechScape: Worldwide Intelligent Digital Workspace, 2020, Doc # US46763120, August 2020, H. Muscolino, P. Hochmuth, S. Kalvar, W. Kurtzman, M. Maddox, A. Salmeron

**Market Guide for Managed Security Services, Published 7 December 2020 - ID G00716393