Підсумки маркетингової бонусної програми 2011

Наступна новина

В кінці 2011 року компанія «ІСЕТ-Україна», яка представляє продукти ESET на території України, підвела підсумки щорічної акції «Хто куди, а ми в гори з ESET». Переможці, серед яких сертифіковані партнери, партнери та реселери, відвідали батьківщину антивірусних програм ESET - Словаччину.

«Наша компанія вкотре підтвердила свої лідерські позиції на українському ринку антивірусних програм, - говорить Олексій Герасимчук, виконавчий директор «ІСЕТ-Україна». - Покращилось впізнання бренду «ESET», збільшилась кількість користувачів, як корпоративних, так і домашніх. Цим досягненням в першу чергу ми завдячуємо нашим партнерам. Ефективна робота компанії у 2011 році вкотре підтвердила, що запорука успіху розвитку бізнесу - це партнерство, основою якого є сумісний досвід та взаєморозуміння».

Представники компаній-переможців провели 6 днів на гірськолижному курорті Ясна - найвідомішому курорті Низьких Татр. На загальну думку, саме Ясна є кращим гірськолижним центром у всій Східній Європі, і саме він забезпечив відпочиваючим найкращі снігові умови для захоплюючого катання на лижах. Окрім спортивних розваг, партнери також ознайомилися з історичними пам'ятками Словаччини.

Відзначимо, що це вже третій раз компанія «ІСЕТ-Україна» нагороджує партнерів за визначні успіхи року. Відпочинок на кращих гірськолижних курортах у Словаччині вже став доброю традицією, яка, за словами керівництва компанії, буде також продовжуватися в подальшому.