Підсумки маркетингової бонусної програми 2010

Українське представництво компанії ESET підвело підсумки маркетингової бонусної програми за 2010 рік. Переможці, серед яких сертифіковані партнери, партнери та реселери, відвідали батьківщину антивірусних програм ESET - Словаччину.

«Рік, що минув, відзначився проривом у наших відносинах з партнерами, - говорить Олексій Герасимчук, виконавчий директор представництва ESET в Україні. - Наша компанія вкотре підтвердила свої лідерські позиції на українському ринку антивірусних програм, покращилось впізнання бренду «ESET», збільшилась кількість користувачів, як корпоративних, так і домашніх. Ця перемога великою мірою належить нашим партнерам, завдяки згуртованій роботі яких ми змогли досягти таких високих результатів. Ефективна робота компанії у 2010 році вкотре підтвердила, що запорука успіху розвитку бізнесу - це партнерство, основою якого є сумісний досвід та взаєморозуміння».

Переможцями за підсумками 2010 року стали:

  • у номінації «Кращі продажі» найвищі результати показали компанії «АМІ», «Софтліст», «АйТіПро», «ТуБіСофт», «Рома ЛТД» та «Рим 2000»;
  • у номінації «Тендер року» перемогла компанія «Інком»;
  • у номінації «Маркетингова активність» пальму першості отримала компанія «Софткей»;
  • у номінації «Прорив року» кращою було визнано компанію «Комплексні рішення».

Представники номінованих компаній провели 5 днів на гірськолижному курорті Високих Татр, розташованому на висоті 1355 м на березі однойменного озера. Штрбське Плесо є найбільш високогірним курортом у Словаччині, тому саме він забезпечив відпочиваючим найкращі снігові умови для захопливого катання на лижах та сніжних скутерах. Окрім спортивних розваг, партнери також ознайомилися з історичними пам'ятками Словаччини.

Відзначимо, що це далеко не перший досвід українського представництва ESET нагороджувати партнерів за визначні успіхи року. Відпочинок на кращих гірськолижних курортах у Словаччині вже став доброю традицією, яка, за словами керівництва компанії, буде також продовжуватися в подальшому.