Запит до служби технічної підтримки

Запит до служби технічної підтримки


З питань інсталяції, налаштування та управління продуктами ESET, а також інших технічних питань Ви завжди можете звернутися до цілодобової служби технічної підтримки, написавши листа на електронну адресу support@eset.ua або зателефонувавши за телефоном +38 (044) 545-77-26.

Перед тим, як зателефонувати, переконайтесь, що Ви готові відповісти на питання технічного спеціаліста:

  • користувачам коробочної версії продукту необхідно вказати номер контрольної марки (вказаний на картці з активації програмного забезпечення) або логін типу EAV-00000000;
  • яка операційна система встановлена на Вашому ПК?
  • який антивірусний продукт встановлено та його версія?
  • чи є у Вас доступ до Інтернету?

Бажано, щоб на момент дзвінка Ви знаходились біля комп’ютеру і змогли прочитати текст помилки.

Перед зверненням до служби технічної підтримки радимо Вам ознайомитись з розділом "Найбільш популярні запитання". Можливо, відповідь на Ваше питання вже описана в цих розділах.

Також Ви можете надіслати електронного листа до служби технічної підтримки, заповнивши нижченаведену форму:

Ім'я*
Прізвище*
По батькові*
Адреса електронної пошти*
(Для зворотнього зв’язку)
Контактний телефон*
Прикріпити файл
(Розмір файлу не повинен перевищувати 10 МВ)
Ім’я користувача
Опис проблеми*
Введіть напис, який зображено на картинці*
(Якщо Вам незрозумілі символи, спробуйте оновити сторінку)
*Поля, позначені зірочкою, обов’язкові для заповнення.
Цілодобова підтримка користувачів: +38 (044) 545-77-26Замовити дзвінок