Найбільш популярні запитання

Найбільш популярні запитання



1. Як зареєструвати коробочну версію програми?

Після здійснення покупки антивірусного рішення ESET (див. «Як можна здійснити покупку продуктів ESET?») необхідно пройти процес реєстрації. Для цього перейдіть на сторінку «Реєстрація (активація) продуктів» — доступна за посиланням http://eset.ua/ua/support/register.

Для початку здійснення процесу реєстрації виберіть відповідну закладку: Реєстрація нової ліцензії або Поновлення існуючої ліцензії. Після цього заповніть наведену на сторінці форму, уважно заповнивши усі зазначені поля.

Звертаємо увагу! У разі поновлення ліцензії необхідно вводити дані ліцензії, дію якої Ви збираєтеся поновити. Здійснити поновлення можна тільки за умови, що Ви вже є користувачем комерційної ліцензії на продукти ESET і з моменту закінчення дії ліцензії пройшло не більше двох місяців.

Після заповнення форми на введену Вами адресу електронної пошти буде надіслано автоматичне повідомлення-запит для підтвердження реєстраційних даних, в якому будуть вказані Ваші дані. Будь ласка, не відповідайте на це повідомлення! У ньому буде посилання, за яким потрібно перейти для завершення процесу реєстрації та отримання реєстраційних даних — Ім'я користувача та Пароль.

Звертаємо увагу! У разі поновлення ліцензії, якщо не змінювалися реєстраційні дані, повідомлення-запит відправлено не буде. Ви одразу отримаєте реєстраційний лист.

Якщо Ви не отримали повідомлення-запит, ввели невірні реєстраційні дані або якщо у Вас виникли питання щодо реєстрації продукту, зверніться до цілодобової служби технічної підтримки, написавши на електронну адресу support@eset.ua або зателефонувавши за телефоном +38 (044) 545-77 -26.

 

2. Як отримати ім’я користувача та пароль для оновлення антивірусних баз?

Ім’я користувача та пароль Ви можете отримати тільки після покупки продукту ESET (див. «Як можна здійснити покупку продуктів ESET?»).

Якщо Ви придбали коробочну версію, детально ознайомтесь з процедурою реєстрації у розділі «Як зареєструвати коробочну версію програми?».

 

3. Як відновити загублені дані — Ім'я користувача та Пароль?

Відновлення Імені користувача та Паролю можна здійснити на сторінці «Відновлення втрачених реєстраційних даних», доступній за посиланням http://eset.ua/ua/support/restore_license.

 

4. Програма автоматично не оновлюється?

Автоматичні оновлення можуть не надходити з декількох причин. Виконайте наступні дії, щоб виявити та виправити причину виникнення проблеми:

  • Перевірте наявність доступу до мережі Інтернет.
  • Переконайтесь, що у Вас дійсна ліцензія, термін дії якої ще не минув, а куплений Вами продукт відповідає тому, який Ви намагаєтесь оновити.
  • Відкрийте головне вікно програми, натисніть клавішу F5 на клавіатурі, з’явиться вікно додаткових параметрів, оберіть розділ «Оновлення», далі оберіть підрозділ «Оновити». Натисніть на кнопку «Очистити» навпроти надпису «Очистити кеш оновлення».
  • Відкрийте головне вікно програми, натисніть клавішу F5 на клавіатурі, з’явиться вікно додаткових параметрів, оберіть розділ «Інструменти», далі оберіть підрозділ «Проксі-сервер». Потрібно зняти галочку з напису «Використовувати проксі-сервер».

Якщо всі вищенаведені дії не допомогли, будь ласка, зверніться до цілодобової служби технічної підтримки користувачів за телефоном +38 (044) 545-77-26 або напишіть на електронну адресу support@eset.ua.

 

5. Як активувати функцію «Дзеркала» оновлень?

Функція «Дзеркало» доступна тільки у продуктах для корпоративних користувачів.

Для того, щоб активувати дану функцію, необхідно підключити файл ліцензії з розширенням .lic у вікні «Додаткові параметри». Для цього натисніть клавішу F5, розділ «Різне» –> «Ліцензії». У розділі «Оновлення» натисніть клавішу «Додаткові параметри». У новому вікні знайдіть вкладку «Дзеркало» та вкажіть необхідні налаштування.

 

6. Де можна завантажити повну/пробну версію програми?

Повну та пробну версії програми можна завантажити у розділі «Завантаження», доступному за посиланням http://eset.ua/ua/download/for_home.

Після встановлення програма запропонує Вам виконати активацію. Якщо Ви купили повну версію продукту, після інсталяції виберіть «Активувати за допомогою імені користувача та пароля» та введіть дані з електронного листа, який Ви отримали на поштову адресу після реєстрації.

Якщо Вам потрібно виконати активацію пробної версії, виберіть «Активувати пробну версію», після чого введіть Ваші ім’я та поштову адресу. Антивірусна програма автоматично активує пробну версію та надішле копію пробної ліцензії на Вашу поштову адресу.

 

7. Як можна здійснити покупку продуктів ESET?

Продукти ESET доступні для придбання по всій території України. Здійснити покупку можна таким чином:

  • Звернутись до партнера (список партнерів доступний у відповідному розділі на сторінці http://eset.ua/ua/buy/partners).
  • Придбати у спеціалізованих магазинах і супермаркетах Вашого міста (торгові мережі представлені тут http://eset.ua/ua/buy/trading_networks).
  • Купити через Інтернет-магазин (у розділі «Купити» — http://eset.ua/ua/buy/online_shop, тут також доступні всі актуальні ціни на продукти ESET).

 

8. Як здійснити дозакупівлі до існуючої ліцензії?

За необхідністю користувачі продуктів ESET можуть збільшити кількість захищених пристроїв і розширити тим самим ліцензію, що використовується. Дозакупівля здійснюється на період, що залишився до кінця дії існуючої ліцензії. При цьому вартість додаткової кількості об'єктів розраховується з урахуванням кількості пристроїв, які вже захищені продуктами ESET.

З питань дозакупівлі прохання звертатися за електронною адресою sales@eset.ua або за телефоном +38 (044) 545 77 26.

 

9. Чи можна здійснити перехід на інший продукт ESET?

За необхідністю користувачі продуктів ESET можуть здійснити перехід на інші рішення ESET і тим самим розширити функціональні можливості антивірусної програми. Перехід здійснюється на період, що залишився до кінця дії існуючої ліцензії. Ціна переходу розраховується як різниця між вартістю рішення, на яке здійснюється перехід, і вартістю продукту, що використовується.

Користувачам доступні наступні варіанти переходу:

Продукт, що використовується Нове рішення
ESET NOD32 Antivirus
ESET NOD32 Antivirus
ESET Smart Security
ESET NOD32 Antivirus
ESET Cyber Security
ESET Endpoint Antivirus
ESET Endpoint Protection Standard
ESET Endpoint Protection Standard
ESET Endpoint Protection Standard
ESET Endpoint Protection Advanced
ESET Endpoint Protection Advanced
ESET Secure Business
ESET Smart Security
ESET Endpoint Antivirus
ESET Endpoint Security
ESET Endpoint Security
ESET Cyber Security Pro
ESET Endpoint Security
ESET Endpoint Protecion Advanced
ESET Secure Business
ESET Secure Enterprise
ESET Secure Business
ESET Secure Enterprise
ESET Secure Enterprise

Для здійснення переходу необхідно відправити запит на електронну адресу sales@eset.ua, вказавши дійсне Ім'я користувача.

Крім цього, користувачі домашніх версій продуктів ESET можуть перейти на інше рішення ESET під час поновлення.

Можливі наступні варіанти переходу у разі поновлення коробкової версією продукту:

Продукт, що використовується Продукт, що був придбаний Рішення, отримане після реєстрації
ESET NOD32 Antivirus
ESET NOD32 Antivirus
ESET Smart Security
ESET NOD32 Antivirus
ESET Smart Security
ESET NOD32 Antivirus
ESET Smart Security на 12 місяців
ESET Smart Security на 16 місяців
ESET Smart Security на 14 місяців

Якщо поновлення здійснюється за допомогою електронної версії, повідомте менеджеру про необхідність переходу на інше рішення, звернувшись за телефоном +38 (044) 545 77 26 або за електронною адресою sales@eset.ua.

У разі переходу на іншу операційну систему Ви можете також безкоштовно перейти на інший продукт ESET з аналогічним функціоналом. Наприклад, Ваш комп'ютер працював під управлінням операційної системи Windows з встановленою антивірусною програмою ESET NOD32 Antivirus, а Ви вирішили перейти на Linux. При наявності діючої ліцензії ESET Ви можете завантажити та встановити ESET NOD32 Antivirus для Linux Desktop на нову операційну систему, використовуючи облікові дані, отримані під час активації ліцензії.

Продукти з аналогічним функціоналом:

ESET NOD32 Antivirus =
ESET Smart Security =
ESET NOD32 Antivirus для Linux Desktop =
ESET Cyber Security Pro
ESET Cyber Security

Дізнайтесь більше про можливості забезпечення захисту комп'ютерів, ноутбуків та смартфонів на різних платформах у розділі «Універсальна ліцензія».

 

10. Як визначити розрядність операційної системи?

Якщо у Вас ОС Windows 8:

Підведіть курсор на правий край екрана, після чого спливе бокова панель інструментів. Виберіть пункт «Параметри» → «Відомості про комп'ютер». У виведеному вікні Ви побачите: «Тип системи:».

 

Якщо у Вас ОС Windows 7 або Windows Vista:

Зайдіть в меню «Пуск» (ярличок в лівому нижньому куті робочого столу), підведіть курсор на пункт «Комп’ютер» і натисніть праву кнопку миші та оберіть «Властивості» («Свойства»). У виведеному вікні Ви побачите: «Тип системи:».

 

Якщо у Вас ОС Windows ХР:

Натисніть лівою кнопкою миші на меню «Пуск», яке знаходиться у лівому нижньому кутку робочого стола. З’явиться контекстне меню, в якому потрібно обрати пункт «Виконати» («Выполнить»), натиснувши на нього лівою кнопкою миші. Далі з’явиться нове вікно «Запуск програми», де у текстовому полі потрібно ввести «winmsd» (без лапок) і натиснути на клавіатурі кнопку вводу (Enter).

Якщо Ви все виконали правильно, то з’явиться вікно програми «Інформація про систему» «(Сведения о системе»). Зверніть увагу, що зліва подано узагальнений список даних системи.

Розрядність Вашої ОС повинна відображатись у стовпчику «Значення» («Значение»), яке відповідає рядку «Тип».

 

Зверніть увагу, що значення x86 відповідає 32-розрядній системі, а значення x64 – 64-розрядній системі. Тобто у поданому вище прикладі 32-розрядна операційна система, або 32-бітна.

 

11. Як відправити зразки загроз або підозрілі файли?

Для того, щоб відправити зразок загрози, використовуйте відповідну форму на сторінці http://eset.ua/ua/support/send_virus_sample.

Також підозрілі файли Ви можете відсилати в архівах (бажано .rar або .zip) з обов’язковим паролем «infected» на електронну адресу support@eset.ua.

Повідомити про шкідливий сайт можна у відповідному розділі «Повідомити про шкідливий сайт», перейшовши за посиланням http://eset.ua/ua/support/report_website.

 

12. Для чого потрібна програма SysInspector?

Програма SysInspector — це діагностична програма для аналізу стану комп’ютера. У кінці аналізу можна згенерувати файл формату *.xml або *.zip, який містить повний звіт щодо стану комп’ютера. Більш детальну інформацію про програму можна знайти у відповідному розділі — «ESET SysInspector» або перейшовши за посиланням http://eset.ua/ua/products/utils/sysinspector.

 

13. Як видалити антивірусну програму ESET?

  1. Завантажте та збережіть на робочому столі утиліту ESET Uninstaller (741 Kб). Для завантаження перейдіть за посиланням: https://eset.ua/download_files/SUPPORT/ESETUninstaller.exe.
  2. Завантажте комп'ютер у «Безпечному режимі». Для цього при завантаженні/перезавантаженні ПК натисніть клавішу F8 з інтервалом в одну секунду (якщо з'явиться вікно вибору «Boot Device», оберіть жорсткий диск, на якому встановлена операційна система, натисніть Enter, потім F8), оберіть у меню, яке з'явилося, «Безпечний режим» і натисніть Enter.

    Якщо Ви використовуєте ОС Windows 10, для переходу до безпечного режиму необхідно:
    • Натиснути клавішу Shift і, утримуючи її, натиснути ПУСК – Живлення – Перезавантаження.
    • З’явиться вибір дії – необхідно вибрати «Виправити неполадки».
    • З’явиться меню вибору «Виправити неполадки» – необхідно вибрати «Додаткові параметри».
    • З’явиться меню вибору «Додаткові параметри» – вибрати «Параметри завантаження».
    • З’явиться меню вибору «Параметри завантаження» – натиснути на кнопку «Перезавантажити».
    • Буде виконано перезавантаження комп’ютера, після завантаження з’явиться меню вибору «Параметри завантаження», для доступу до безпечного режиму натисніть на клавіатурі кнопку «F4».
  3. Запустити завантажений файл ESETUninstaller.exe з папки «Завантаження» вашого браузера, натиснувши на файл 2 рази лівою кнопкою миші. З’явиться головне вікно програми.
  4. Якщо з'явиться запит, вказаний на скріншоті нижче, натисніть Y (в англомовній розкладці клавіатури).

  5. Якщо з'явиться запит, вказаний на скріншоті нижче, з вибором номера продукту натисніть 1, а потім Enter.

  6. Якщо з'явиться запит, вказаний на скріншоті нижче, натисніть Y (в англомовній розкладці клавіатури).

  7. Якщо з'явиться напис «Press any key to exit», вказаний на скріншоті нижче, натисніть будь-яку клавішу на клавіатурі.

  8. Перезавантажте комп'ютер у звичайному режимі.

 

14. Як оновити продукт ESET до актуальної версії?

Для отримання максимального захисту спеціалісти ESET рекомендують підтримувати встановлену програму в актуальній версії. Нові версії продуктів ESET містять програмні вдосконалення, додаткові функції та можливості, які не доступні в автоматичних регулярних оновленнях програми. Здійснити оновлення можна одним із способів:

  1. Видаліть існуючу версію продукту (див. «Як видалити антивірусну програму ESET?»). Після цього завантажте актуальну версію в розділі «Завантажити» офіційного українського сайту (доступний за посиланням http://eset.ua/ua/download/for_home) та встановіть програму, використовуючи свої ім'я користувача та пароль.
  2. Оновіть продукт із встановленої версії програми ESET. Для цього в розділі «Оновлення» натисніть кнопку «Перевірити наявність оновлень». Після встановлення оновлень перезавантажте комп'ютер.

Звертаємо увагу! Активація нових версій бізнес-рішень ESET здійснюється за допомогою Ліцензійного ключа, який Ви можете отримати на порталі ESET License Administrator, використовуючи Ваші Ім'я користувача та Пароль.

 

15. Як налаштувати модуль Антикрадій у продукті ESET Mobile Security для Android?

Увімкніть функцію Антикрадій у відповідному розділі програми ESET Mobile Security для Android та уважно стежте за вказівками Майстра налаштування:

  1. Введіть захисний пароль. Він необхідний для блокування та розблокування мобільного пристрою, а також для доступу до захищених паролем функцій та видалення програми.
  2. Дозвольте ESET Mobile Security для Android доступ на рівні адміністратора пристрою.
  3. Залиште діючу SIM-карту як довірену.
  4. Вкажіть Довірений номер. Це номер, на який буде надіслано SMS-сповіщення у разі несанкціонованої заміни SIM-карти. Номер телефону необхідно вказувати у форматі: +38 (ХХХ) ХХХ ХХ ХХ.
  5. Введіть текст повідомлення для Довіреного номеру.
  6. Увімкніть дистанційні SMS-команди та створіть пароль, який буде використовуватися у разі їх відправлення.

Список SMS-команд:

  • eset lock пароль – віддалено заблокувати втрачений пристрій
  • eset find пароль – відстежити GPS координати загубленого пристрою
  • eset wipe пароль – видалити всі дані, що зберігаються на пристрої та підключених до нього в даний момент змінних носіях
  • eset remote reset – змінити пароль безпеки
  • eset siren пароль – заблокувати пристрій та увімкнути сигнал сирени

ПРИМІТКА. Відправка SMS-команд може здійснюватись тільки з Довіреного номеру (див. пункт 4).

 

16. Що таке Ім’я користувача та Пароль?

Це дані, які необхідні для активації та отримання оновлень продуктів ESET. Ім'я користувача виду EAV-ХХХХХХХХХХ та Пароль надсилаються електронною поштою після проходження процедури реєстрації.

 

17. Що робити, якщо реєстраційний лист не прийшов?

Після заповнення форми в процесі реєстрації або післі здійснення оплати під час покупки в Інтернет-магазині Вам повинен прийти лист-запит для підтвердження правильності введеної інформації та лист з реєстраційними даними — Ім'я користувача та Пароль. У випадку якщо один з вищевказаних листів не прийшов, перевірте папку «Спам» — лист міг бути автоматично відсортований як спам або небажане повідомлення. Якщо лист там не буде виявлений, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, написавши на електронну адресу support@eset.ua або зателефонувавши за номером +38 (044) 545 77 26.

Звертаємо увагу! У разі поновлення ліцензії, якщо не змінювалися реєстраційні дані, повідомлення-запит відправлено не буде. Ви одразу отримаєте реєстраційний лист.

 

18. На який період надається ліцензія?

У разі першої покупки коробкової версії продуктів ESET Ви отримуєте ліцензію строком на 1 рік. У разі купівлі електронної версії Ви можете придбати ліцензію терміном дії 1, 2 або 3 роки.

Якщо Ви здійснюєте поновлення ліцензії, що використовується, коробковою версією продукту, термін дії ліцензії становитиме 20 місяців. У разі поновлення електронною версією Ви отримуєте можливість купити ліцензію на 12 місяців зі знижкою 40 %.

Крім цього, під час здійснення поновлення Вам також надається можливість перейти на інше рішення ESET. Більш докладно умови переходу описані в пункті «Чи можна здійснити перехід на інший продукт ESET?»).

Звертаємо увагу! Здійснити поновлення на пільгових умовах можна тільки за умови, що Ви вже є користувачем комерційної ліцензії на продукти ESET і з моменту закінчення дії ліцензії пройшло не більше двох місяців.

 

19. Як та за яких умов можна здійснити поновлення ліцензії?

Протягом 30 днів до закінчення дії ліцензії, що використовується, або протягом 60 днів після закінчення дії ліцензії користувачам продуктів ESET надається можливість здійснити поновлення на пільгових умовах.

У разі поновлення електронною версією продуктів ESET користувачі існуючих ліцензій отримують знижку 40 %. Здійснити поновлення за допомогою електронної версії можна в офіційному Інтернет-магазині ESET, а також звернувшись за адресою sales@eset.ua або за телефоном +38044 545 77 26 (відділ продажів).

Також користувачі домашніх версій антивірусних програм ESET (не більше 2 ПК) можуть здійснити поновлення, використовуючи коробкову версію продуктів. У цьому випадку під час реєстрації придбаної коробки існуючі користувачі ESET отримують ліцензію на рішення ESET терміном дії 20 місяців (у той час як у разі першої покупки коробки лише 12 місяців).

Крім того, у разі покупки коробки користувачам надається можливість здійснити поновлення ліцензії, що використовується, з одночасним переходом на інше рішення ESET. Більш детальна інформація доступна за посиланням http://eset.ua/ua/support/popular_questions#13.

 

20. Як купити/поновити ліцензію на продукти ESET для корпоративних користувачів?

Для здійснення покупки або поновлення ліцензії на продукти ESET для захисту робочих станцій, серверів та мобільних пристроїв у корпоративній мережі необхідно звернутися за телефоном +3044 545 77 26 (відділ продажів) або електронною адресою sales@eset.ua.

 

21. Які умови покупки в Інтернет-магазині?

При здійсненні покупки в Інтернет-магазині для початку виберіть необхідний продукт, термін дії ліцензії, кількість ПК. Потім заповніть реєстраційну форму, вказавши спосіб оплати та інформацію для відправки даних для активації продукту ESET. Наступним кроком є оплата — онлайн у разі безготівкового розрахунку (за допомогою банківських карт Visa, MasterCard, платіжних систем PayPal, WebMoney, Yandex.Money, Qiwi) або одержання рахунку для оплати в банку. У другому випадку протягом дня на вказану під час реєстрації електронну адресу буде відправлено рахунок, який необхідно буде оплатити протягом 3 днів. Після надходження коштів на адресу електронної пошти, вказану під час оформлення замовлення, буде відправлено лист з даними для активації продукту ESET і посиланням для завантаження дистрибутива програми.

 

22. Чи входить у вартість замовлення комісія банку?

У разі покупки продуктів ESET в Інтернет-магазині комісія банку не включається у вартість замовлення та оплачується окремо від вартості замовлення. Величина комісії за банківський переказ встановлюється банком самостійно.

 

23. До складу яких рішень входить захист файлових серверів?

Ліцензія для захисту файлових серверів входить до складу наступних рішень:

  • ESET File Security – ліцензування здійснюється відповідно до кількості файлових серверів.
  • ESET Endpoint Protection Standard та ESET Endpoint Protection Advanced – до складу даних рішень входять продукти для захисту робочих станцій під управлінням серверних та несерверних операційних систем. Якщо у користувача є ліцензія на 25 ПК і менше, то застосовується правило «1 із 5» (наприклад, ліцензія на 25 ПК надає можливість захисту 5 файлових серверів та 20 ПК під управлінням несерверних ОС). У разі якщо у користувача ліцензія на 26 ПК і більше, то пропорція розподілення захисту між серверними та несерверними операційними системами задається на розсуд користувача.

 

Як видалити загрозу TeslaCrypt за допомогою дешифратора ESET?

  • Завантажте інструмент ESET TeslaCryptDecryptor.exe та збережіть файл на робочому столі.
  • Перейдіть до меню Пуск → Усі програми → Стандартні, після чого натисніть правою кнопкою миші на Командний рядок, а потім виберіть Запуск від імені адміністратора в контекстному меню.

    Для користувачів Windows 8 / 8.1 / 10: натисніть клавіші + Q для пошуку додатків, введіть Командний рядок в полі Пошук, натисніть правою кнопкою миші на Командний рядок, а потім виберіть Запуск від імені адміністратора в контекстному меню.
  • Введіть команду cd %userprofile%\Desktop (не замінюйте «userprofile» своїм іменем користувача), а потім натисніть Enter.
  • Введіть команду ESETTeslaCryptDecryptor.exe і натисніть Enter.
  • Прочитайте і підтвердьте згоду з умовами ліцензійної угоди з кінцевим користувачем.
  • Введіть ESETTeslaCryptDecryptor.exe C: і натисніть Enter, щоб сканувати диск C в автоматичному режимі. Для сканування іншого диску замініть C: на назву відповідного диска.
  • Інструмент розшифрування буде запущений, а на екрані відобразиться повідомлення «Looking for infected files...» («Пошук інфікованих файлів»). У разі виявлення загрози виконайте підказки дешифратора TeslaCrypt для очищення системи.

 

Цілодобова підтримка користувачів: +38 (044) 545-77-26Замовити дзвінок